Худалдааны маркетинг
Хэрвээ та маркетингийн арга хэрэгслийг боловсруулах ур чадвараа ахиулах зорилготой бол - энэ таны ном юм. Энэхүү ном нь маркетингийн мэргэжилтнүүд, судлаачид, бизнес эрхлэгчдэд худалдааны маркетингийн процессын удирдлага, маркетингийн хэрэгслийн боловсруулалт, гүйцэтгэлийн ур чадварыг нэмэгдүүлэхэд зориулагдсан болно.
Номыг зохиогчийн эрдэм шинжилгээний судалгааны ажилд тулгуурлан бичсэн бөгөөд дэлхийн томоохон жижиглэн худалдааны сүлжээний оператор болох Францын "АУШАН" корпорацын ОХУ дахь АШАН холдинг гэх өргөн хэрэглээний бүтээгдэхүүн борлуулалтын сүлжээний бизнес-процесст хийгдсэн судалгаанд үндэслэж шинжлэх ухааны судалгааны бүтээлийг хялбаршуулан тайлбарлах байдлаар бичсэн болно.