Стори брэнд бүтээх нь

Main cover


АНГИЛАЛ
Бизнес, Эдийн засаг
ХУДАЛДААНД
2020
Нэгдүгээр сар 1
БҮТЭЭЛИЙН ХЭЛ
MON
Монгол
НҮҮРНИЙ ТОО
226
Нүүр
ЭРХЛЭН ГАРГАГЧ
ISBN-13
9789919201074
ХЭМЖЭЭС
205 x 145 x 10 мм

Зохиолчийн бусад номууд


Ихэвчлэн хамт авдаг

Дээрх бүтээлийг авсан хэрэглэгчид ихэвчлэн эдгээрийг хамтад нь авдаг.

Санал болгох


Танилцуулга

Ихэнх компани маркетингийн зардал нэрийдлээр асар их хөрөнгийг үр ашиггүй зарцуулдаг. Хуруу хумсаа хугалан байж олсон мөнгөө сохор зоосны ч ашиг өгөхгүй зүйлд үрээд дуусгавал ямар олиг байх билээ. Тэд хийсэн ажлынхаа тайланг эргэж харах үедээ л юуг буруу хийж, хаана алдаа гаргаснаа бодож эхлэх нь түгээмэл. Зарим нь бүр бодож төсөөлж байсан шигээ чанартай бүтээгдэхүүн гаргаж чадаагүй юм болов уу гэж эргэлзэх нь ч бий. Гэтэл асуудал нь бүтээгдэхүүндээ биш бол яах вэ? Асуудал нь тухайн бүтээгдэхүүнийг хэрхэн сурталчлах арга замд байвал яах вэ? Энэ номыг уншсанаар Та: '- СториБрэндийн 7 хэсэгт аргачлалыг ойлгож авна. '- Хэрэглэгчдэд хүргэх санаагаа боловсруулахдаа эдгээр аргачлалыг ашиглаж сурна. '- Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээнийхээ талаарх мессежээ оновчтой болгож чадсанаар хэрэглэгчид таныг сонсоно. СториБрэнд Бүтээх нь ном нь та өөрийгөө хэн гэж ярих, юу хийдэг гэх, хэрэглэгч нарт авчирч буй онцгой үнэ цэнийг хэрхэн ярих вэ гэдэгт чинь хувьсгалт өөрчлөлт авчрах болно. УНШИГЧДЫН СЭТГЭГДЭЛ Энэ бол таны бизнесийг хувиргах, эрчимжүүлэх, тодорхой болгох тал дээр өөрчлөлт авчирах бүтээл юм. Доналд Миллер таны хамгийн их санаа зовж байгаа ажлыг чинь хэрхэн бусдад тайлбарлах тал дээр тодорхой, дэлгэрэнгүй, хэрэгтэй арга замыг санал болгож байна. Seth Godin, маркетер, Нью Йорк Таймсын бестселлер зохиолч Доналд Миллер хэрхэн бүтээгдэхүүнийг зарахаас илүү ихийг заана. Тэр хэрхэн хэрэглэгчийн амьдралыг хувиргаж өөрчлөхийг зааж өгнө. Танай хэрэглэгч нарын амьдралд таны үүрэг хэрэгтэй. Энэ ном харин хэрхэн гэдгийг нь зааж өгнө. Хэрэв та бизнесээ өсгөхийг хүсч байгаа бол, энэ номыг л унш. John Maxwell, Нью Йорк Таймсын бестселлер зохиолч Энэ ном бол энэ жилийн хамгийн чухал маркетинг, бизнесийн ном. Бүх л харилцааны мэргэжилтнүүд зохиолын хүчийг мэднэ. Доналд Миллер хэтэрхий түгээмэл болчихсон маркетингийн аргачлалуудыг яаж эвдэлж нууцыг олж нээсэн. Та энэ номыг унших ёстой. Dave Ramsey, Нью Йорк Таймсын бестселлер зохиолч ЗОХИОГЧИЙН ТУХАЙ Доналд Миллер нь жил бүр 3000 гаруй компаниудад хэрэглэгчдэд хүргэх мессежүүдээ тодорхой болгоход нь тусалдаг. Эдгээр компаниуд СториБрэндийн аргачлалыг ашигласнаар жилийн борлуулалтаа хэд дахин өсгөж чадсан. Доналд Миллер бол СториБрэнд компанийн Гүйцэтгэх захирал, СтриБрэнд бүтээх нь подкастын хөтлөгч, бизнесийн зөвлөх, “Жааз шиг цэнхэр”, “Мянган жилд сая милл” гэх мэт хэд хэдэн бестселлер номын зохиогч юм. Тэр Теннеси мужийн Найшвил хотод гэр бүлийн хамт амьдардаг.

Үзүүлэлт

ISBN-139789919201074
Худалдаанд гарсан огноо2020-01-01
ФорматЗөөлөн хавтастай
Нүүрний тоо226 нүүр
Эрхлэн гаргасанНомад паблишн
Бүтээлийн хэлМонгол
Жин260 гр
Хэмжээс205 x 145 x 10 мм

Зохиолчийн талаар


Хэрэглэгчийн сэтгэгдэл

0.0 үнэлгээтэй
Нийт 0 сэтгэгдэл

Сэтгэгдэл үлдээх

Бусад үйлчлүүлэгчидтэй санал бодлоо хуваалцаарай
Та сэтгэгдэл бичихийн тулд нэвтэрсэн байх ёстой. Нэвтрэх

Хэрэглэгчийн сэтгэгдэл байхгүй