Тогтвортой хөгжилд чиглэсэн үйлийн боловсрол
Тогтвортой хөгжилд чиглэсэн үйлийн боловсрол
Энэ ном байгальтай шүтэн барилдсан үйлээр хөгжиж ирсэн боловсрол, хүмүүжлийн сургаал, амьдрах ухааны монгол уламжлалыг орчин үеийн прагматик философи дахь үйлийн боловсрол (Pragmatic concept of education)-ын үзэл баримтлалтай харьцуулан судласнаар тогтвортой хөгжил ба боловсролын шүтэн барилдахуйн үндсэн зүй тогтлыг нээн харуулахад зориулагджээ. Үйлийн боловсрол (рragmatic education)-ын үндэсний уламжлал тогтвортой хөгжлийн зайлшгүй нөхцөл болох ерөнхий зүй тогтлыг “Оюун түлхүүр” шастирын сургаалуудын философийн утгыг хувь хүнд хандсан, хүмүүс ба нийгэмд чиглэсэн гэж ангилан компаратив аргаар задлан шинжилжээ.
