Хэцүү хүмүүстэй харилцах нь

Хэцүү хүмүүстэй харилцах нь
Хэцүү хамтрагч, үйлчлүүлэгчтэй хэрхэн харилцахад суралцаарай. Хэцүү хүмүүстэй харилцах гол үндэс нь тэдний болон өөрийн сэтгэл хөдлөлд зөв хариу үзүүлэхэд оршино. Хүндхэн ярианы үед яаж уужуу тайван байх вэ? Идэвхгүй түрэмгийлэх буюу шуудхан санаа бодлоо илэрхийлдэггүй хүнээс болж сэтгэлээ хямраахгүйн тулд яавал зохих вэ? Бидэнд өөрт эсвэл, нөгөө ярилцагч талд ичгүүр, төөрөгдөл, түгшүүр, уур уцаар, сэтгэлийн өвдөлт зэргийг мэдрүүлж болзошгүй стресстэй яриаг хэрхэн зөв хийх вэ?
Энэхүү ном дээрх асуултуудад хариулж, бидний хэцүү хүмүүстэй харилцахдаа гаргадаг сэтгэл хөдлөлийн цаад учир шалтгааныг судалгаагаар тайлбарлан, ийм харилцааг илүү бүтээлч болгохын тулд бусдыг ойлгон, энэрэх чадвар ба сэтгэлийн тэсвэр хатуужлаа хэрхэн хөгжүүлэх талаар өгүүлжээ.