ADVERTISING PSYCHOLOGY: Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал (0)

Main cover


АНГИЛАЛ
Психологи
ХУДАЛДААНД
2016
Нэгдүгээр сар 1
БҮТЭЭЛИЙН ХЭЛ
MON
Монгол
НҮҮРНИЙ ТОО
435
Нүүр
ISBN-13
9789996275654
ХЭМЖЭЭС
219 x 189 x 23 мм

Цуврал дахь бусад номууд


Зохиолчийн бусад номууд


Ихэвчлэн хамт авдаг

Дээрх бүтээлийг авсан хэрэглэгчид ихэвчлэн эдгээрийг хамтад нь авдаг.

Санал болгох


Танилцуулга

Сэтгэл судлалын салбар ухаануудыи дотроос практикт өргөн хэрэглэгддэг нэг салбар байдаг. Энэ нь зар сурталчилгааны сэтгэл судлал юм. Сэтгэл судлалын энэхүү салбарын мэдлэг, туршлага нь сэтгэл судлаачид төдийгүй бизнес, улс төр, олон нийтийн салбарт ажиллаж буй хүмүүс өөрийн ололт амжилтыг батжуулах, олон нийтэд түгээх, ашиг олоход тус болдог. Харьцангуй залуу боловч эрчимтэй хөгжиж байгаа практик хэрэглээний энэхүү салбар нь бисэдаан шинжлэх ухааны салбар болтлоо бартаат замыг туулжээ. Эрт үед аман зар хүргэх, ухуулга сурталчилгаа хийх, олон хүмүүсийг цуглуулан талбайд хашгиран зap түгээх зэрэг ахуйн өвөрмөц олон аргаар зар сурталчилгаа түгэн тархаж байв. Хэрэглэгчийн шаардлага, хэрэгцээ, хүлээлтийг судалж, бараа, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар мэдээллийгсэтгэл зүйн үндэстэй боловсруулдаг хэрэглээний сэтгэл судлалын салбарыг зар сурталчилгааны сэтгэл судлал хэмээнэ. Орчин үед зар сурталчилгаахүнийухамсарсэтгэцэд нөлөөлөх хүчтэй хэрэглээ болоод байна. Иймээс сэтгэл судлал, зар сурталчилгаа хоёр салшгүй ойлголт болно. Зар сурталчилгааиы сэтгэл судлал нь сурталчилж буй бараа, бүтээгдэхүүн. үйлчилгээг ззэмших, худалдаж авахад хэрэглэгчийг өдөөх зорилготой мэдээллийг боловсруулах бөгөөд зар сурталчилгааны сэтгэл зүйн үндэс нь сэтгэл зүйн үзэгдэл, зүй тогтолд тулгуурлаи хэрэглэгчийг удирдах, түүнд нөлөөлөх үйл явц юм. Зар сурталчилгаанд ямар шаардлага тавигддаг вэ? Юуиы өмнө зар сурталчилгаанд хэрэглзгчийн анхаарлыг хандуулах, дараагаар нь чадварлаг түншийг татах, ойлгогдож хүртэгдэх, тогтоогдох шаардлага тавигдана. Түүнээс гадна итгэл төрүүлэх, бараа, бүтээгдэхүүнийг өөрийи болгох, үйлчилгээг авахад өдөөх үүрэгтэй. Энэ бүхиий эцэст хамгийн гол алхам болох бараа үйлчилгээг хэрэглэгч, худалдан авагч худалдан авах, хэрэглэх, үйлчлүүлэхэд чиглэнэ.

Үзүүлэлт

ISBN-139789996275654
Худалдаанд гарсан огноо2016-01-01
ФорматЗөөлөн хавтастай
Нүүрний тоо435 нүүр
Эрхлэн гаргасанСоёмбо Пресс хэвлэлийн газар
Бүтээлийн хэлМонгол
Жин915 гр
Хэмжээс219 x 189 x 23 мм

Хэрэглэгчийн сэтгэгдэл

0.0 үнэлгээтэй
Нийт 0 сэтгэгдэл

Сэтгэгдэл үлдээх

Бусад үйлчлүүлэгчидтэй санал бодлоо хуваалцаарай
Та сэтгэгдэл бичихийн тулд нэвтэрсэн байх ёстой. Нэвтрэх

Хэрэглэгчийн сэтгэгдэл байхгүй