Монголын ноос ноолууран бүтээгдэхүүн, тэдгээрийн брэнд-олон улсын зах зээлд

Main cover


АНГИЛАЛ
Маркетинг, борлуулалт
ХУДАЛДААНД
2011
Нэгдүгээр сар 1
БҮТЭЭЛИЙН ХЭЛ
MON
Монгол
НҮҮРНИЙ ТОО
136
Нүүр
ISBN-13
9789996290640
ХЭМЖЭЭС
205 x 145 x 9 мм

Зохиолчийн бусад номууд


Ихэвчлэн хамт авдаг

Дээрх бүтээлийг авсан хэрэглэгчид ихэвчлэн эдгээрийг хамтад нь авдаг.

Санал болгох


Танилцуулга

Монголын ноос болон ноолуур нь чанараараа олон улсын зах зээлд танигдсан бөгөөд нөхөн сэргээгддэг гэдэг утгаараа уул уурхайн салбараас ялгардаг онцлог салбар юм. Гэсэн хэдий ч өнөөгийн олон улсын зах зээлд түүний брэндийг үр ашигтайгаар байршуулах стратегийг боловсруулах шаардлагатай гарч байна. Эл бүтээл нь үндсэн 3 бүлгээс бүрдэх ба монгол орны газарзүйн байршил, цаг уурын онцлог, монголын ноос, ноолууран бүтээгдэхүүний үйлдвэрлэл, түүний брэндийн өнөөгийн байдлын үнэлгээ, чиг хандлага, монголын ноос, ноолууран бүтээгдэхүүн ба тэдгээрийн брэнд-тив, дэлхийн зах зээлд гэсэн асуудлуудыг тусгасан байна.

Үзүүлэлт

ISBN-139789996290640
Худалдаанд гарсан огноо2011-01-01
ФорматЗөөлөн хавтастай
Нүүрний тоо136 нүүр
Бүтээлийн хэлМонгол
Жин185 гр
Хэмжээс205 x 145 x 9 мм

Зохиолчийн талаар

2008 онд Худалдаа Үйлдвэрлэлийн Дээд Сургуулийг Олон улсын худалдааны менежментийн чиглэлээр онцлох дипломтой төгссөн. 2010 онд БНСУ-ын Хандонг Глобал Их Сургуульд 'Монголын ноолуурын брэндийг олон улсад байршуулах стратеги' сэдвээр бизнесийн удирдлагын магистр хамгаалсан. **Дипломын ажлууд:** 'Санхүүгийн түрээс (лизинг)-ийг Монгол улсад цогц байдлаар хэрэгжүүлэх арга зам' бакалаврын дипломын ажил, УБ., 2008 'Олон улсын зах зээлд Монголын ноолуурын брэндийг байршуулах стратеги' магистрын дипломын ажил, УБ-Похан., 2010 (англи хэлээр) **Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл, олон улсын эрдэм шинжилгээний хурлын илтгэл:** 1'. 'Монголын нууц товчоо' болон А.Смитийн 'Үндэстнүүдийн баялаг' номон дахь Олон улсын худалдааны нийтлэг, онцлог шинж', _'Худалдаа үйлдвэрлэлийн дээд сургууль'-ийн 'Оюутны бодрол' эрдэм шинжилгээний хурлын илтгэл_ , УБ., 2006 он, 0.3 х.х 2'. 'Монголын нууц товчоо' болон А.Смитийн 'Үндэстнүүдийн баялаг' номон дахь Олон улсын худалдааны нийтлэг онцлог асуудлуудыг шинжилсэн нь' _'Нүүдэл судлал'_ сэтгүүл, УБ., 2007, №14, 0.25 х.х 3'. 'Олон улсын зах зээлд Монголын ноолуурын брэндийг үр ашигтайгаар байршуулах нь' УБ., 2009, №6, _'Залуу Монголч эрдэмтдийн зуны сургууль'-ийн олон улсын эрдэм шинжилгээний хурлын илтгэл_ , 0.3 х.х, (англи хэлээр) 4'. 'Дэлхийн ноолуурын үйлдвэрлэлийн зах зээлийг хэсэгчлэх (сегментчилэх) нь' _'ХИС'-ийн харьяа 'Билиг' дээд сургуулийн 'Эрдэм шинжилгээний бичиг'_ №1, УБ., 2011, 0.35 х.х 5'. 'Монголын ноос, ноолуурын бүтээгдэхүүн, тэдгээрийн брэнд-Олон улсын зах зээлд', УБ., 2011 он, 9 х.х

Хэрэглэгчийн сэтгэгдэл

0.0 үнэлгээтэй
Нийт 0 сэтгэгдэл

Сэтгэгдэл үлдээх

Бусад үйлчлүүлэгчидтэй санал бодлоо хуваалцаарай
Та сэтгэгдэл бичихийн тулд нэвтэрсэн байх ёстой. Нэвтрэх

Хэрэглэгчийн сэтгэгдэл байхгүй