Олон улсын маркетинг

Main cover


АНГИЛАЛ
Маркетинг, борлуулалт
ХУДАЛДААНД
2013
Нэгдүгээр сар 1
БҮТЭЭЛИЙН ХЭЛ
MON
Монгол
НҮҮРНИЙ ТОО
290
Нүүр
ISBN-13
9789997301338
ХЭМЖЭЭС
205 x 145 x 20 мм

Зохиолчийн бусад номууд


Ихэвчлэн хамт авдаг

Дээрх бүтээлийг авсан хэрэглэгчид ихэвчлэн эдгээрийг хамтад нь авдаг.

Санал болгох


Танилцуулга

Энэ номонд маркетингийн зарчмыг ашиглахтай уялдуулан бэлэн бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээ, түүхий эдийн дэлхийн зах зээлд үнэ бүрдэлтийг оролцуулан, зах зээлийн конъюнктурыг судлах болон таамаглахад хамаарах олон улсын маркетингийн чухал бүрдлүүдийг авч үзсэн байна. Гадаад эдийн засгийн үйл ажиллагаа либералчлагдаж байгаа нөхцөлд манай улсын үйлдвэрийн газар болон компани, аж ахуйн нэгжүүд гадаад зах зээлд гарч, гадаадын түнштэй байгуулах гадаад худалдааны хэлцэл нэг бүрийн үр ашгийг нарийвчлан тодорхойлж тооцож байх нь нэн чухал. Эдийн засгийн мэргэжлээр суралцаж байгаа аспирантууд болон оюутнууд, мөн түүнчлэн гадаад эдийн засгийн үйл ажиллагаагаар ажилладаг ажил хэргийн хүмүүст энэхүү номыг ашиглахыг зөвлөж байна.

Үзүүлэлт

ISBN-139789997301338
Худалдаанд гарсан огноо2013-01-01
ФорматЗөөлөн хавтастай
Нүүрний тоо290 нүүр
Бүтээлийн хэлМонгол
Жин345 гр
Хэмжээс205 x 145 x 20 мм

Зохиолчийн талаар


Хэрэглэгчийн сэтгэгдэл

0.0 үнэлгээтэй
Нийт 0 сэтгэгдэл

Сэтгэгдэл үлдээх

Бусад үйлчлүүлэгчидтэй санал бодлоо хуваалцаарай
Та сэтгэгдэл бичихийн тулд нэвтэрсэн байх ёстой. Нэвтрэх

Хэрэглэгчийн сэтгэгдэл байхгүй